lördag 4 juni 2011
Hey!
Nu är jag hemma från stan och jag har haft jätte kul♥ Har dock förätit mig på vattenmelon som fans på kinaresturangen haha (buffé). Har köpt massa böcker, fyra yaoi (lol...nörd) och för första gången på mer än två år (tror jag) så har jag köpt en vanlig bok! En vanlig vanlig bok, en textbok och ingen manga xD Om jag ska vara ärlig så HATAR jag att läsa vanliga böcker. Jag tycker det är så tråkigt och handlingen går sååå segt... Jag menar i manga behöver behöver man inte läsa hur någon ser ut eller vilken miljö det är! Praktiskt~ Men nu har jag faktiskt hittat en bok jag vill läsa, på engelska desutom ^^''

Mina inköp idag (mina och mina...inte mina pengar men.. Jo böckerna betalade jag hälften på)
Böckerna är alla från sfbokhandeln. Det rosa linnet är från Ginatricot, det vita från lindex och flipp floppsen får H&M~ Sen köpte jag lite mer saker på Clas ohlson, men dom är nog inte så roliga att se haha. Det var bland annat en fläckt (för mig som inte tål värme särskilt bra) och champange glas :'D I plats haha...
//Rima
Yahooo imorgon är det mina födelsedag!! Happy Happy!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HATARRRR du att läsa? jag tycker att det är kul 8D
fast det visste jag egentligen redan xD omg jag köpte också en bok på engelska för inte så länge sedan... det var ganska jobbigt 8|
// Shin

Rima sa...

Haha, jag har nästan alltid ogillat det xD Därför läser jag sååå långsamt D'x

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.