fredag 3 juni 2011
Oie!
Ska strax börja se det nya Sekai-ichi hatsukoi avsnittet ♥w♥ Gaaaah!! Jag är såååå förväntansfull! Har bunkrat upp med lite godis och tranbärsjuice ♥ (Älskar tranbär!)

Idag har jag ritat nästan hela dagen, och pressat massor av musik som vanligt. När jag satt och lyssnade på SHINees replay (japanese ver. ofc!) från min mobil som var kopplad till högtalarna började helt plötsligt Lucifer låten spelas. Jag bara ''What the fuuu*k??'' sen insåg jag att det var min ringsignal haha xD Det var Sara som ringde och sa att hon hade tråkigt. Hon jobbar på ica, nedanför mitt hus. Hon ville att jag skulle komma ner och underhålla henne på hennes lunchrast haha x') Jag vet inte varför men Sara är nästan den ända personen som kan övertala mig till något jag egentligen inte orkar. Maybe because she is as a kind of sister...

Ska till Stockholm imorgon för att shopping fira min födelsedag haha xD Fast jag fyller år på söndag, och då vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jag tänkte att jag skulle göra något med Oni och Shin men... Jag kom inte på något + att dom kanske var upptagna... Kommer även besöka Sfbokhandeln imorgon för att bunkra upp med yaoi böcker inför sommaren ~
//Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det nya avsnittet var AJFHSAKLDFLGHJKALSDASDFDSSSSS KAN INTE VÄNTA TILLS NÄSTA OMG OMG OMG nämen ska du bara köpa yaoi? xDD
// Shin

Rima sa...

Nästa kommer handla om det andra paret verkar det som... du vet andra andra ~

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.