söndag 12 juni 2011
Best style ever - f(x)

Hey~
Okej nu börjar jag störa mig på att man inte kan göra någon rubrik... Det måste ha hänt något skumt med blogger... :'O Jag tänkte göra olika inlägg med vilken styling jag gillat bäst under olika gruppers tid. Fick ideen när jag läste Shins inlägg här nedanför haha xD Jag började såklart med f(x) eftersom dem är min stora favoriter!


Sulli - hon brukar ha dom konstigaste outfitsen, men jag gillar hennes i close upen i Nu abo. 
Luna - Jag vet inte riktigt vilken jag gillar bäst av dom två outfitsen på bilderna. Men älskar hennes hår i helhet i Nu abo!
Amber - Tja... hm.. antingen blont eller svart men defenetift inte rulle håret i Nu abo! Gillar hennes kläder i chocolate love, men även i pinocchio (bara dom på bilden alltså xD)
Krystal - Oh.. hennes i Pinocchio var ju helt underbara! Eller när hon hade sin gulliga hat i Nu abo...
Victoria - OMG vad svårt det var att välja, jag menar jag kollar nästan aldrig på henne tyvärr xD Så.. det var svårt att välja, men dom i pinocchio var väl okej? Jag tycker victoria får ganska dåliga outfits i videos men på scenen och intervjuer har hon bland dom snyggaste! Gillar hennes hår på bilden längst ner till höger..

Jag skrev namn på bilden för dom som inte kan namnen xD Annars skulle det vara ett väldigt tråkigt inlägg~
//Rima

4 kommentarer:

Anonym sa...

I ♥ Victoria > A <

Shin sa...

Victorias klänning på den högra bilden = my
eyessssssss D:< hahah neej okej men jag tycker nästan att Sulli brukar ha de snyggaste kläderna o_o
Gör ett SHINee inlägg, gör ett SHINee inlägg!! :DDDD *studsar på stolen*

Rima sa...

Haha jag tänkte lite mera på håret på bilden längst till höger. Hennes klänning var ju inte så hemsk, fast jag skulle aldrig ha på mig den själv men xD Ska inte vi handla outfits till våran Nu abo? Vi skulle ju kunna åka ganska snart till stan 8]

Shin sa...

asdfasdfjsj men jag har nästan inga pengar just nu... får runt 20;de tror jag xD

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.