tisdag 28 juni 2011
Hello~
Sitter nu ute på balkongen under parasollet med datorn i knät. ''Det är en underbar dag med sol och friska vindar'' sa dom nydligen på radion. Det är väldigt fint här på sommaren, med sjöutsikt... men på vintern är det allmänt tråkigt... = __ ='' Ja ja vem tänker på vintern nu? Jo jag för jag drömde om det xD haha, läste någonstans att tvillingarna (mitt stjärntecken) alltid är pväg någon annan stans, så om det är sommar tänker dom redan på hösten osv. haha... passar perfekt.

Nu, eller för 11 timmar sedan kom musik videon ut till 2NE1s nya låt I'm the best! Har inte kollat på den än, för jag sitter som sagt ute, och det blänker mycket på skärmen. Så ska gå in till min stationära dator + bra högtalare och kolla på den♥ Här är den i alla fall~

//Rima *förväntans full*

4 kommentarer:

Austria sa...

Vi kan åka till stan på Torsdag :]

Anonym sa...

omg jag hade VÄRSTA SJUKA DRÖMMEN O_O lol undra varför... eller egentligen inte tehee~
Det bästa i hela musik videon är ju den lilla birma-liknande kattungen :'3 SÅ söt~ *vill ha*
// Shin

Rima sa...

Jag tycker det var bäst när Dara satt i mercan 8D haha jag är sååå påverkad av att mina föräldrar tittar på motorsport... Tyckte Minzy var bäst stylad... - CL såg så konstig ut i snina horn till hår O_O

Anonym sa...

Det var de jag tyckte var lite överdrivet - och hennes tvångströja! fast annars var hon coolt stylad... Men Minzy var nog ändå bäst xD
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.