lördag 11 juni 2011
Hellu~
Idag åt jag årets första mjukglass~! Jaa... den första! Men iallafall såg jag det senaste avsnittet av Sekai-ichi Hatsukoi (avnitt 10) och jag säger bara O. M. GGGGGGG!
Lol okej så dramatiskt var det inte men det känns lite som en kärleks triangel mellan Yuu, Chiaki och Tori O_o

Yuu förstör allting... xD
Men jag gillade det här avsnittet lite mer än de tidigare med det paret, kanske för att det var lite extra humor i?
Äh jag vet inte, men nästa avsnitt är med det första paret!


Just nu har dom väl SM Town live i Paris, alltså att alla artister från SM ent. (f(x), SHINee, SNSD m.m) uppträder... Det är ju inte så vanligt att kpop artister uppträder i Europa, men jag hoppas att några kan komma till Sverige nån gång! xD
// Shin

2 kommentarer:

Rima sa...

Är det bara jag eller är det mindre s*x i Sekaiichi hatsukoi än i Junjou romantica? Jag menar i JR gjorde dom det typ i varje avsnitt! Det var typ höjdpunkten i avsnittet... Fattar inte om det är några som har gjort DET än i sekaiichi hatsukoi.... :'O

Shin sa...

NÄMEN OMG ÄR DET DE ENDA DU VILL SE ELLER? Nej men lol det har ju visst varit med, i första avsnittet(eller andra) med Tori och Chiaki... När det regnat. Det handlar om att LÄÄÄSAA MELLAN RAADERNA xD
Men jag läste någonstans att mangan var mycket mer detaljerad(fast jag har inte läst den själv)

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.