fredag 17 juni 2011
Det är så tråkigt väder ute men I don't caaareeee för HOT SUMMER MV:N FINNS UTE NU!!!!!!
Jag har en trilljon olika saker att säga om musik videon, men jag ska försöka korta ner det lite;
Jag ÄLSKAR dansen, movesen är så coola men också får varje medlem göra lite olika~
Jag tycker att den på något sätt känns mer kreativ än Pinocchio-dansen, nästan bättre än NU ABO! Haha okej kanske inte men jag tycker mig nästan se ett NU ABO liknande dans steg när Krystal och Luna står framför Sulli vid 0:14!
Och jag tycker att Amber fick synas lite mer nu än i förra musik videon...
Och slutligen, och man kollar på deras live framträdande ser man att Luna har färgat håret brunt igen!!!!!(tror jag om det inte bara är en otroligt snygg peruk xD)
ASDJFGHJDSKADFGKDFJGHFSJASDF NU MÅSTE JAG SE OM HELA MV;N IGEN
// Shin

4 kommentarer:

Rima sa...

OMG! It's sooo freaking goood!! Haha Krystal har en blå kinamamman ring och ett halsband från hm xD

Shin sa...

Ett halsband från hm kan jag förstå men lol en ring från kinamamman? x'D

Rima sa...

Haha nej men den såg ut som den blå jag har :'D du vet en sådan du har rosa... i plast xD

Malin sa...

SVAR: Jaså? :O Då kan du ju se filmen med mig & Markus om du vill! :) Säg bara till i förväg så kan jag boka biljett till dig också sen i november. :)

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.