torsdag 7 juni 2012

Gif Challange SHIN EDITION part 2

Haaai!
Idag fick jag sluta tidigt (igen. HEHE) efter att ha segat mig igenom dagen, lyft tunga böcker och rensat ur sskåpet som jag aldrig mer någonsin kommer använda igen! SO NICE!
Imorrn ska jag till skansen (typ för 12452 gången med klassen), på måndag är jag ledig och sen på tisdag är det SKOLAVSLUTNINGGGGG~Ingen mera grundskola :'D *glädjetårar*
Nu tänkte jag i alla fall göra andra delen av Rimas gif challange så att jag inte glömmer göra den...

Your reaction to a joke:



When you watch your favorite movie:


When you're with your friends:


(NEJ STÄMMER INTE ALLS!  misstolka inte xD må hända att jag sjunger "GIIIRLS" men inget mer)

When you're near an enemy:


After a breakup:


What you do when you're angry:


When you find out someone ate the last ice cream:


(lol eller hur som om jag är sådär samlad då xD)

When you're afraid:


(typ den enda som stämde hittills xD)

What you'd do in your own commercial:


(NEJ. Absolut inte OMG)

What you'll do in 5 years:


On your wedding day:


Det var ju typ inget som stämde! xD Även denna gången var det mest SHINee gifs, fast då och då dök Girls' Generation och Joon (MBLAQ) upp... Vet ärligt talat inte vad jag ska säga om vissa saker här xD så LOL!
// Shin

1 kommentarer:

Rima sa...

HAHAHAHAHA!!! SÅÅÅÅ LOL!! Giiiirlllss~~ Den bästa var ju ''my body is ready'' pfffaaahahaaaha!

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.