söndag 7 november 2010

Rima-sama?

Konbawa!
Idag har jag varit hos Sara, vilket var en evighet sedan jag träffade henne så det var väldigt kul att se henne igen.
Nu hade jag tänkt att skriva ett inlägg om mig själv, för dem som inte känner mig. Med hjälp av en lista med olika frågor.

Du heter: Elin
Smeknamn: Rima
Beroende av: Att ha sällskap
Vad tror folk om dig?: I skolan tror dom att jag är en tyst pluggis som aldrig skulle uttrycka mig tydligt.
Stämmer det?: I skolan är jag så, men på andra platser inte! (eller lite kanske?!)
Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är duktig i skolan eller på att rita.
Brukar du skratta för dig själv: Har väl hänt när man kollat på en komedi
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ''Kom ihåg att möta mig ;) mitt paraply gick sönder...pinsamt'' (från Shin)
Var bor du?: I norrtälje
Trivs du där?: Ja, det är ganska mysigt
Äger du några converse: Nepp
Vem ringde/Sms:ade du senast?: Sara
Sov du ensam: Nej, Sammy (katt) sover på min mage
Brukar du komma i tid:  Ja!
När mår du som bäst: När det händer mycket roliga saker och allt inte bara är som vanligt.
Hur känner du dig nu: Lite nedstämd eftersom höstlovet är slut och att det är skola imorgon.
Vad saknar du: Att Shin och jag går i samma skola..
Är du blyg?: Jo...
Är du nöjd med ditt liv:  Ja, skulle väl kunna vara lite rikare men det funkar :)
Är du bortskämd: Dem flesta tycker nog att jag får aldeles för mycket pressenter, så JA
//Rima

0 kommentarer:

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.