lördag 6 november 2010

Kenza wildflower skor

Moshi Moshi!
Idag följde jag med och handlade med mina föräldrar. Jag kom tillbaka med 2 nya par skor. Ett av paren (bilden) var designade av Kenza, vilket jag såg när jag kom hem. Dem var på rea så jag passade på att fynda! Dom hade kostat 699:- de hade jag aldrig köpt dem för. Kenza skorna är såklart sommar skor, men de andra skorna jag köpte är höst skor. Jag hittade tyvärr ingen bild på dem. De är korta med klack och fina pärlor på. Vi avslutade handlingen med pizza till middag.
//Rima

0 kommentarer:

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.