måndag 16 juli 2012

EvoL


en utav rapparna i gruppen, Jun.J/Junhee/Juni
Hayyy~♥
Har bestämt mig för att försöka blogga lite mer nu när jag 
ändå har så lite att göra på eh, 
landsbygden, och ta igen allt bloggande jag missat xD


Nu över till KPOP~ 
De senaste veckorna har det varit comeback på comeback (2NE1, NU'EST etc) och det kommer ännu flera (BEAST, kanske Block B etc) men det jag faktiskt ser mest fram emot just nu är den nya tjejgruppen EvoLs debut!
Måste säga att det har kommit till många bra och nya grupper det här året (B.A.P, EXO och NU'EST) jämfört med förra året, men tyvärr har jag inte hittat någon ny bra grupp på tjej fronten... Det verkar nästan som att varje skivbolag bara vet att ett speciellt koncept finns för det känns som om varje tjejgrupp som gör debut nu alla har samma cute-cute, girly stil med tråkiga låtar...
Och då dyker EvoL upp, en grupp som kommer ha väldigt mycket hip hop i sin stil :D
Deras första teaser släpptes ju förra veckan och det lät som en blanding mellan Block B, B.A.P och 2NE1~ 

Den andra teasern kommer släppas nu i veckan, hoppas verkligen inte att dem gör mig besviken xD
EvoL är nämligen under samma skivbolag/företagssak som Block B, en grupp med mycket hip hop som jag följt ända sedan deras debut så EvoL BORDE ju vara kvalitet, hm, hmm? ;D
Enligt rykten så kommer EvoL ha fem medlemmar (det perfekta antalet om du frågar mig *host SHINee och BIG BANG *host*)
Hoppas verkligen de följer i Block Bs fotspår och gör äkta HEP HAP musik xD nu med tanke på att 2NE1 blivit relativ girly på senaste tiden...
// Shin

3 kommentarer:

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

ÄNTLIGEN EN TJEJGRUPP säger jag! Hoppas det är bra, och gör bra danser ---> som vi kan lära oss~♥

Anonym sa...

Block B brukar ju ha ganska bra danser så.. :D eller...? *börjar tänka på gorilla-dansen i Nalina* ... NOOOOO~ lol
// Shin

Rima sa...

Haha tänkte precis samma sak xD GORILLAS ALLTSÅ

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.