lördag 14 juli 2012

COFFEE PRINCE - START!

HeY♥ 
Varför svarar aldrig du på rollet SHIIIIN!! Q_Q Fast hon är i och för sig i grovsta nu men... ÄNDÅ! Såg förut på Secret Garden som jag skrev och såg det sista avsnittet förra veckan eller något... (drömde by the way att jag fick OSKAs autograf inatt haha!!) Så nu hade jag tänkt gå över till en annan välkänd serie, nämligen Coffee Prince~ Shin och jag började se den förut (typ ett avsnitt) och det verkade ju bra + att Big Bang även har gjort en parodi på den hehe~♥♥ Tyvärr är inte den manliga huvudrollen snygg som han från Secret Garden men... DET FÅR VÄL GÅ ÄNDÅ xD OMG GTOP MOMENT♥
//Rima

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry ska svara på rollet snart! vadå FAST jag är i grovsta? xD nu när jag är i grovsta sitter jag nästan vid datorn mer än vanligt, det finns inte så mycket annat att göra... vilket betyder att jag kommer svara på rollet snarast! :'D
Har du sett boys before/over/whatever flowers nu eller? har du det, hmm? :3
// Shin

Rima sa...

Varför bloggar du inte dåe!? xDD Nej det har jag inte o___o bara big bangs >:D dock var det lite fel couple... =___=''

Anonym sa...

Kolla på den nån gång då! D: du missar ju den bästa serien av de bästa serier!
Kan inte logga in på blogger av nån anledning 8D det är därför jag inte bloggar xDDD
// Shin

Rima sa...

o__o Varför har du inte sagt något då!? xD Har du glömt lösenordet? eller har du glömt mailadressen?? xDD

Anonym sa...

xDD det är bara på den här datorn som jag inte kan blogga lol~ kan till och med logga in men när jag hamnar på förstasidan så funkar det inte av någon anledning .__. så har lösenordet och allt xD
/7 Shin

Anonym sa...

Det har fixat sig nu! :'D det var bara det att man inte kunde använda explorer... xD stupid me~
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.