fredag 3 februari 2012
Heey~ ♥ 
Är supertrött nu och orkar knappt hålla ögonen öppna, men ska försöka göra ett inlägg trotts allt xD Skolan tar verkligen dö på mig! Särskilt efter en hård dag med att gå igenom nationella prov (förberedelser)... Trotts att jag var ganska trött redan efter skolan åkte jag upp (för en backe för att vara exakt) till Sara och spenderade lite tid med henne~ ♥ Det vi brukar göra är väl dricka te, spela, dega lite gran, film och så klart huvudattraktionen i hela nöjesfältet; Vara ute i snön :'D Och äntligen är jag inte så underlägsen! Vi är ungefär lika långa och efter att ha spenderat mycket tid med killarna i klassen är jag en mästare på att tacklas! Ohoho~ så det är äntligen jämt mellan Sara och mig hehe :3 


Har även fått inspiration att skriva mer om Kyung (karaktär i D WILD, som är inspirerad från Sara). Jag höll nästan på att bli kvar hos Sara hela natten, eftersom hon tjatade på att jag skulle sova där ^^'' Men hade lite andra planer för helgen så det fick bli en annan gång♥ Jag skrev för någon dag sedan om Oreimo, och anledningen till att jag gjorde det (och att jag började kolla på animen från första början) var att jag gjorde en beställning förra vecken vilket innefattade det här sakerna; 
Två Hello Kitty Matsuri(betyder festival) mobil smycken~ De fanns 10 att välja mellan, men den jag egentligen ville ha, nummer 3 var slut så jag köpte 2 och 4 istället~ ♥ 




 Detta är alltså anledningen till varför jag började kolla på Oreimo~ Jag skulle beställa lite saker från Okaeri och fick syn på några figurer, vilket var från serien Oreimo! Jag beställde en sådan (man fick någon random av 8 olika) och jag ''lyckades'' få en med en av huvudpersonens (Kirinos) kompis Ayase Aragaki. Just denna arga pose är nog tagen direkt från animen, då Ayase får reda på sin bästa kompis hemlighet och vägrar acceptera den. Hon är 14 år och jobbar lite extra som modell precis som Kirono huvudrolls tjejen, tycker hon är väldigt söt i alla fall~ :3 Beställde lite andra deco matrial också... 
Bilden är på Ayase Aragaki
//Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går dom där hello kitty-grejerna att äta? Det såg i alla fall ut som det... *drool*
Just det när ska man få läsa något från din story då?? xD
// Shin

Rima sa...

Du verkar då vilja äta allt xD
Hmmjaaah... *börjar tänka på något annat* Veeeneeeeeh känns inte som jag kommit någon vart med handlingen...

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.