söndag 6 maj 2012

And the winner is... BIG BANG~

Hay hayyyy~
Nu har det gått flera veckor sedan jag bloggade, men det ignorerar vi nu~
De senaste dagarna har jag varit i värsta Big Bang-koma, tack vare MTV! I fredags visade ju dom programmet med Big Bang (SÅ BRA. Även fast man redan sett nästan alla framträdanden så...) och i Lördags vann dom priset för BEST FAN i MTV Italy awards :'D

Men jag måste ändå säga... JAG ÄR SÅ BESVIKEN. 
Eftersom de inte visade Italien-programmet på svensk tv fick man sätta sig framför datorn och kolla, och då menar jag att jag LED igenom hela 30 minuter av italienska och dåliga framträdanden av okända italienska artister bara för att dom skulle läsa upp vinnaren av BEST FAN nästan sist, men de var inte allt...
När de läste upp att Big Bang var vinnarna spelade de inte ens upp en låt - inte ens en enda bild av Big Bang visade dom! SÅ LÅGT. På tio sekunder var det över. Tio. Sekunder.
Jaja, jag fick trösta mig med GDAE-moments och att se på Brüno ;D
// Shin

1 kommentarer:

Rima sa...

De vann ju i alla fall! Vår votaaas lönade sig ; w ; (FU) till one direction liksom >:D ÄGD! Vi måste också se BRÜNO!! Har inte sett det hehe~