tisdag 17 april 2012

ERROR

Heeh... *utmattad version av Hey* 
Jag är så every damn day-tired!! Hade jätte ont i huvudet efter skolan och var jätte trött, men tror ni man får vila för det? Nej men såklart inte! Såklart måste man sitta och göra engelska läxan, som om man inte fått nog av engelska för idag?! (har engelska två lektioner på en dag, typ tre hela timmar!!) 


Vår engelska lärare tycker vi ska öva som f*n inför nationella provet (typ göra gamla nationella prov), men hur tänkte hon att vi skulle hinna det då vi får andra läxor av henne också!?!? Seriöst jag har ont i min nacke så jag tror jag dör, och vill bara sova, men så måste man slita som ett djur med engelskan! Är inte helt klar, tror jag men... JAG TÄNKER FAAAAN SKITA I RESTEN!! Jag får improvisera om det jag redan gjort inte duger!! Känner mig så trött och pissed of på allt skolarbete, uttrycker mig ungefär såhär; 


Höll nästan på att spräcka halva huvudet när jag skulle tvätta bort en apelsinfläck jag fått på tröjan idag också! Jag skulle böja mig fram och bara ''klooooonk'' rakt in i en metallhållare för hushållspapper!! Den hade till och med taggar Q_Q så ont! La mig på soffan efter det bara ''shuuuut down'', fast sen somnade jag en stund... Jag är så damn klantig när jag är trött!! Ramlade ju ner för trappan mitt i natten förut också xD Bad luck, ERROR IN MY HEAD!! Bilden är från ta-dah b.a.p Zelo också slog i huvudet Q___Q I


Imorgon ska jag och Shin i alla fall inviga det vi beställde förut~ Dock kommer vi inte visa upp det vi köpt förrän senare... :') 
//Rima

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aww visst är skolan hemsk? ;___; allt arbete alltså; måste t.ex plugga stenhårt bara för att få G på proven i franska... why is life so haaard... (ochdubulgehehe ;D)
Ser inte fram emot engelska-nationella... har en känsla av att jag kommer göra sämre ifrån mig än väntat pågrund av sömn och matbrist xD
Ser i alla fall fram emot ~INVIGNINGEN~
// Shin

Rima sa...

LOL DUBULGE xDD Du kommer ju få typ high score på engelska-nationella!! Woohooo invigning~

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.