måndag 5 mars 2012
Helloooo~
... Miyavi?
Nu har jag inte bloggat på väldigt, väldigt länge, eftersom att jag helt enkelt... inte... orkat xD
Var ganska upptagen på lovet och också väldigt LAT så jaaaa... Under lovet så tog jag bland annat en spruta, pluggade och pressade Big Baaaaanggg~
Deras album är helt amazing ;_____;
Har ingen favorit låt på albumet eftersom att VARENDA LÅT ÄR SÅ SJUKT BRA!!!! Gillar både långsamma låtar som Blue och snabba låtar så som Fantastic baby och Wings~
Dock tyckte jag att musikvideon till Bad Boy var lite sådär... Den var ungefär lika lugn som Blue men ändå så tyckte jag att Blue passade mycket mer till ett lugnt tema... ahh IDK xD
Det enda jag vet är att jag tycker att GDs hår får honom att likna Miyavi, den där japanska... saken hehe~!

Jag hade förresten en underbar dröm här om natten, nämligen att jag gick på en Big Bang konsert, nämligen deras senaste som de ska turnera med i mer än bara Asien... Hade läst att de skulle uppträda i Europa så det var nog därför som jag drömde att de skulle uppträda i Göteborg (... av alla platser) men sen blev jag helt besviken då jag vaknat och insåg att jag nog aldrig kommer kunna se dem (eller några andra för den delen) live *sad face*
Vem skulle inte vilja se den här låten live liksom? En av mina favoriter från Alive~

// Shin

2 kommentarer:

♥Seulrin och Jinra♥ sa...

OMG! Du bloggade bara några minuter innan mig xD Haha nu när jag hör Miyavi tar det en stund innan jag kommer på ''oh! han ja! Har ju sett honom live och allt!'' haha xD Vist är deras album kriminellt bra?! OwO

Anonym sa...

Kriminellt LOOL xD men jo helt underbart... underbaaar *börjar sjunga på melodi festival låten* hehehe...
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.