fredag 9 december 2011
Hello~
Som man kanske har märkt har jag inte bloggat på länge, på grund av den enkla anledningen att jag har varit (och är fortfarande) sjuk. Idag trodde jag jag mådde bättre och skulle precis stiga ur sängen för att städa lite, men istället somnade jag totalt och vaknade inte förrän tre timmar senare, och då var det redan mörkt ute.... ^^'' Typiskt mig att somna bara sådär...

Idag är det ju idol final, vilket jag inte vet om jag ska titta på eller inte... Det beror på vad päronen erbjuder för fika♥ Hehe~ Ska se på sekaiichi hatsukoi också om jag orkar.. O_O'' Imorse stormade det som satan! Jag vaknade av att regnet slog mot rutan och att det bokstavligen knackade i väggarna på grund av de starka vindarna. Vårat hus är ju väldigt gammal så det blåste till och med igenom mina fönster. Gardinen rörde sig med vinden liksom >___>
//Rima (som inte orkar skriva mer.. = o = sjuuuu--keh)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då slapp du va ute i SNÖSTORMEN!!!!!!! SÅ HEMSKT de va värsta slask snö i mängder! gick från roden till skolan och hann redan få både mina byxor och skor DYNGSURA USCHHHHH hellre ingen snö till jul än såhär D:
// Shin

Malin sa...

Naw! Det verkar som att det var bäst att vi bokade in nästa helg istället för denna, eftersom du fortfarande är sjuk. Om du somnar sådär är det nog ett tecken på att kroppen behöver vila!

Jag sov själv hur länge som helst idag men du vet ju hur länge jag kan sova utan att ens vara sjuk, haha!

Får se om jag orkar gå ner till Rusta för att köpa mer glitter till min stackars kala gran! ;D

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.