torsdag 17 november 2011
Hei~
Jag måste bara skriva om en sak som hände igår! Jag blev helt skräckslagen, haha nej okej kanske inte men... Det var fett skumt! Jag var på japanskan som vanligt, och skulle se lite av en film (Secret girls) för att se hur olika serier på japanska se ut. Filmen utspelar sig i skolan, i en högstadieklass typ.. (såg bara några minuter haha) och sen ser man att en av tjejerna står och dansar till någon japansk tjejgrupp på tre personers musikvideo! Tre tjejer, i en japansk tjejgrupp .... O_O Jag tänkte först innan man såg vilka det var ''Det är väl inte Buono!?'' men sen hörde jag att det inte var dom.

Men sen kom chocken!! När man ser tjejerna i musikvideon ser en av dom eakt ut som TAEMIN!!! Då menar jag verkligen likt!! Typ som när han dansade Genie... Jag trodde det seriöst var han! Haha men det kunde det ju omöjligt vara men ändå ^^'' Jag har verkligen SHINee in my mind xD Okej det var bara det jag ville skriva... >__>'' Har by the way haft utvecklingssamtal idag... =___=''

Alltid lika kul att se Key och Taemin dansa Genie!
//Rima

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men vad xD Taemin i en japansk film som en tjej LOLOL skulle passa honom (nej skoja)
hmmm vem dansar tjejigast; Taemin eller Infinites Sungjong? x'D
// Shin

Rima sa...

Taemin xD Går inte att indgå...

Rima sa...

*Undgå
Haha råkade skriva indgå... låter som dubulge indgår i Taemin ohohooo~

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

Blog Archive

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Blog Archive


Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.