fredag 12 augusti 2011
Hello~!
Nu är jag hemma från FINLAND~~~
Vi var bara där i fem dagar, alltså i huvudstaden, Helsingfors, där vi gjorde allt från åka på sightseeing, shoppa, fota, till fika på mysiga caféer och torka bort mås skit från min kofta :D
Haha, när vi var på salutorget blev syrran och jag så rädda för måsarna att vi fällde upp våra paraplyn, fasten solen sken...
Det var kul att hinna med en mini-semester innan skolan börjar, fastän det bara var till Finland. Jag har bara varit i Helsingfors en gång förut (vad jag minns, kan ha varit där flera gånger) fast då var det vinter och ISKALLT.
Jag fotade en massa (precis som alla tusen kineser gjorde som också turistade haha) men det var tyvärr med mobilkameran, så man kan inte säga att det blev så bra bilder direkt :/ Annars hade jag kanske lagt upp någon här, det var ganska fint i Finland~

En låt som jag pressar just nu är för en gångs skull inte en kpop låt, utan en utav Lady Gaga's låtar, Americano. Vi har hennes senaste skiva, fast nu känns det nästan som om vi samlar på hennes skivor xD
Jag lyssnar inte så ofta på andra låtar än kpop och jpop, men om jag så lyssnar på nåt annat så är det Lady Gaga... Och nu blev det mycket text <___<
// Shin

2 kommentarer:

Rima sa...

Haha jag lyssnar också på lady gaga.. och rihanna xD Typ de ända jag lyssnar som inte är kpop... På en av bilderna josefin skickade förut såg man massa lady gaga afirser i bakgrunden > w <''

Anonym sa...

AH nej *minns bilderna* fast det var i hennes rum lol xD you know förut
// Shin

Rima Shin

Rima Shin
Bloggen handlar om; KPOP ♥

Stories

Stories
Rimas och Shins roll sida~ Private

JongKey fans~ ♥

JongKey fans~ ♥
Our favorite SHINee couple JongHyun♥Key

We're fans of the OnTae couple♥

We're fans of the OnTae couple♥
Onew♥Taemin~

Digidigideom Digidigideom

Digidigideom Digidigideom
Använder Blogger.